DOLOR CRÒNIC , PINTANT UN SOMRIURE

Por
Enviado el , clasificado en Reflexiones
965 visitas

Marcar como relato favorito

El dolor crònic és i serà el millor mestre que he tingut .
Les persones que patim/pateixen : Artrosi , Fibromialgia y Sindrome de fatiga crónica saben/sabem be a que em refereixo.
La teva vida fa un gir de 360 graus amb el diagnòstic d ' aquestes dolències .


Limiten psicològica i físicament per que no tenen cura i no afluixen ni es "pasen" com si es tractés d una grip o un encostipat , son cròniques , son per sempre .

Els afectats d aquestes malalties , cada dia ens pintem un somriure , ens obliguem a seguir hàbits nous ( la medicina tradicional pot ajudar pero res cura ) , ens cuidem i cuidem als nostres amb una intensitat i amor molt amor ... per que si algo t' ensenya el dolor crónic és que donar sense esperar res a canvi és la millor medicina per millorar el nostre dia .

Malauradament la societat actual , degut a la forma de treballar i de viure ...sotmesos a stress permanent , amb altes exigenciès psiquiques i fisiques, fa que moltes persones acabin desenvolupant alguna d' questes malalties .

Vull fer un crit a la societat :


Per que es tan dificil aconseguir una ajuda econòmica ? Les persones amb dolor crònic som vulnerables i ho tenim molt díficil per accedir a feines i mantenir-les estables , per assolir el pagament d una vivenda i per menjar .
Coses que haurien de ser segures/"gratuites" per persones que , com jo, estiguin en situacio de dolor crònic amb lesions irreversibles .


Convido a tothom a reflexionar sobre el tema

Si pots i vols enviam opinió sugerencies i consells , molt agraïda . mariaantoniabotellovera@gmail.com

 


¿Te ha gustado?. Compártelo en las redes sociales

Denunciar relato

Comentarios

COMENTAR

(No se hará publico)
Seguridad:
Indica el resultado correcto

Por favor, se respetuoso con tus comentarios, no insultes ni agravies.

Buscador

ElevoPress - Servicio de mantenimiento WordPress Zapatos para bebés, niños y niñas con grandes descuentos

Síguenos en:

Facebook Twitter RSS feed